How to annoy Edward Cullen del 5

41. Tvinga honom att se Hairspray med dig, sen frågar du honom varför han inte är lika het som Zac Efron.

42. När han säger att han är lika het som Zac Efron, fråga honom varför han inte har huvudrollen i High School Musical.

43. Sätt upp porrbilder på hans väggar i hans rum.

44. Se till att Bella får se det.

45. Skapa en "Jag älskar Jacob" webbsida och säg att Bella gjor den.

46. Säg till honom att han inte tog Bellas oskuld, det var Jacob som gjorde det.

47. Säg till honom att Jacob är en riktig sexgud.

48. Säg till Edward att Jacob är bättre än en sexgud.

49. Täck hela hans trädgård med "Akta er för Vampyrer"-skyltar.

50. Säg att han är en fjolla som glittrar, och att tamponger utgör bättre vampyrer än vad han och hans familj gör.




Kommentarer
Postat av: moa

Bella gjort* den.

Sätt in ett T!

Annars as bra blogg!

2010-07-25 @ 00:26:07
Postat av: Issa

Gaycob* ^^

2010-07-25 @ 12:52:11
Postat av: Johanna

Jag har läst alla Twilight böckerna och gillar filmerna, men ändå diggar jag din blogg riktigt mycket! Fortsätt så(:

2010-07-25 @ 16:47:18
Postat av: Boknörden nr 1

Jag älskar din blogg! Den är skitrolig och jag garvar åt det mesta. Jag älskar Twilight, dom böckerna ligger på delad förstaplats av alla jag läst (och det är en del.. -_-)Men jag är iaf fortfarande normal, till skillnad från många av alla små RETARDS som kommenterar din blogg.

Du tycker att dom är dumma i huvudet, och ja, det är dom förmodligen också.. Men det är bara att inse, MÄNNISKOR ÄR DUMMA, det kommer dom alltid att vara (sorgligt nog) dom var det före Twilight, efter Twilight och lär fortsätta vara det i all evinnerlighet... :@ Hata småbarn som knappt vet vad ordet "sparkle" betyder.. Gå och häng er!

2010-07-25 @ 20:14:12
Postat av: Anonym

Du äger. <3

2010-07-25 @ 22:34:31
Postat av: josefineC ♥

Jag älskar twilight.

Men för övrigt winar jag inte över att du hatar det, till skillnad från massor andra pinsamma twilightfans(Oftast dom som är under 12..)

Tycker bara det är en bra sida att gå inte på när man behöver en rolig twilight bild.

Tack för att du är twilight-bloggarnas källa när det gäller skämt!

2010-07-25 @ 23:07:14
URL: http://worldoftwilight.blogg.se/
Postat av: Maral

Haha, kan inte sluta skratta. :O

2010-07-26 @ 00:39:10
URL: http://pixelsun.blogg.se/
Postat av: path

haha men va tråkiga inlägg du har -.-

2010-07-26 @ 12:00:40
URL: http://ppath.blogg.se/
Postat av: Kikki

alltså har ni sett den nya trenden i usa??

http://video.se.msn.com/watch/video/vampyrbett-ny-tonarstrend/ahbz4hdz



helt jävla efterblivna!! som sagt gillar twilight filmerna, men som några har kommenterat här så man NORMAL till skillnad från dem jävla töntarna som verkligen lever och andas twilight..fortsätt med din blogg gillar den starkt!!

2010-07-26 @ 13:17:06
Postat av: ellen

hahaha din blogg är bäst!

Keep up the good work!

2010-07-26 @ 15:25:04
URL: http://ellenromanys.blogspot.se
Postat av: Anonym

Tips på ngt i din blogg:

http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article7501237.ab



HELT SJUKT!!! O.O



ALLA ÄCKLIGA TWILIGHT-FANS BITER VARANDRA NU OXÅ?

2010-07-26 @ 17:47:19
Postat av: Anonym

åh fy fan vad du är patetisk!

jag bara sitter och garvar ihjäl mig åt dina små tal om hur hjärndöda folk är!

Twilight är fånigt?

Vadfan? Give me ONE good reason, bitch!

Harry Potter: Trollkarlar HAHAHHAHAHHA SÅ FÅNIGT!

Avatar: Blåa människor HAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAAHAHHAHA!

Eragon: DRAKAR?!?!? HAHAHAHHAHAHAHHAHA!



så ja. du är patetsik :)

2010-07-26 @ 17:54:00
Postat av: Amanda T. Olsson



hahaha du är ju bara för jävla skön!

älskar din blogg! keep it going! (y)

2010-07-27 @ 01:21:37
Postat av: Kikki

till anonym som kallas bloggaren för bitch och patetisk, läs inte bloggen om det stör dig?? vad är det "häftiga" med vampyrer egentligen? som det står i bloggen glittriga vampyrer hahahah snälla du. jag gillar twilight men vakna upp kära du glittriga vampyrer?

2010-07-27 @ 10:50:27
Postat av: jju

anonym. SÅ JAHA, NU ÄR VI ÄCKLIGA OCKSÅ?!

skaffa ett liv, puss å hej (:

2010-07-27 @ 11:22:56
Postat av: julia

haha! :D gillar du High school mjusikal?

2010-07-27 @ 16:29:58
URL: http://flye.blogg.se/
Postat av: Anonym

kikki; jo hejdu det är fortfarande patetiskt att lägga ner tid på tts när man SÄGER hatar det, och vet allting (:

jag har la aldrig sagt att jag tkr vampyrerna är häftiga, jag står på skepnadsskiftarnas sida (:

2010-07-27 @ 17:21:44
Postat av: Jamie

kissie läser din blogg och har fått inspiration agn. twilight-dildon! ;)



Hur ska du fira att självaste tjejen med 1 000 000 läsare läser din lilla blog? Ayah, uppdatera nu !!!

2010-07-27 @ 20:58:07
Postat av: Erika

Fan vad skön du e, du e fan bäst! Twilight suger (:

2010-07-28 @ 13:21:41
URL: http://pulvers.blogg.se/
Postat av: Frida

VAMPYRER? HAHHAHHA!



asså ni som komenterar taskigt, STICK o skaffa er ett liv! jävla nördar ni e asså! ni säger att hon ska skaffa sig ett liv, vafan ni själva då? skaffa er ett liv, ni sitter o komenterar taskiga saker, varför slösa er tid? asså acceptera att hon inte tycker om twilight, för sanningen är bara , TWILIGHT SUGERRR!

2010-07-28 @ 18:15:53
URL: http://monkiiss.blogg.se/
Postat av: peter griffin

I HATE YOU

2010-07-28 @ 22:16:36
Postat av: Ida

But it is like this:

Harry Potter: Yaay!

Avatar: Yaay!

Eragon: Dragons? YAAAAAAAAAAAAAAAAY!!!!!!!!!

2010-07-29 @ 11:12:10
URL: http://.taxelax.blogg.se/
Postat av: mathilda

haha älskar din blogg!!!!!

2010-07-31 @ 12:06:00
Postat av: -_-

herre gud låt alla twiligt fan vara dom får vell tycke vad dom vill det är ju fantasi det är då det är ok med fantasi foster ok jag kanske har härmat något från någon som har skrivit i bloggen men låt alla twilight fan vara era dumma ungar.

2010-07-31 @ 19:28:10
Postat av: twilightbigfan

Jag gillar verkligen inte din blogg synd:( Men den är taskig tycker jag iaf du kan verkligen såra twilightfans när du skriver så. Jag vet att ni som läser kommentaren kommer tycka att jag är helt dummmmmm! Men det är jag inte tyvärr det är jag inte

Jag tycker att du ska sluta skriva så



M v h

http://twilightbigfan.bloggplatsen.se/

2010-08-02 @ 22:52:32
Postat av: emma

hej jag tycker som du twilightbigfan du är INTE DUM jag tycker att dem som inte gillar twilight vist gilla inte det då men gör inte narr av min älskling robert pettinson och man behöver inte skriva så taskiga saker om twilight och dem twilight fans som finns låt dem vara dem älskar twilight man ska inte komma och förstöra deras drömmar dem älskar de och man behöver inte göra narr och bara för att jag älskar twilight säger inte jag så utan jag gör det för det är SANT så sluta driva den här bloggen eller va lite snällare mot folk!!!

2010-08-07 @ 17:45:30
Postat av: En annan Ida

emma, Snälla använd kommatecken O_O



För övrigt så kan jag tycka att Twilight är en bra och välskriven bok. Skulle bara vilja ta bort:

1. Edward och hans idiotiska kvinnosyn.

2. Bella över huvud taget. Särskilt den delen av henne som accepterar Edwards psykopatiska tendenser.

3. Deras läskigt perfekta unge.



Jätterolig blogg, även om man blir lite förvirrad när du mobbar skiten ur allt relaterat till Twilight och sedan säger att du inte har några känslor för twilight. Att du dessutom har läst alla böckerna måste tyda på att du uppskattat dem någonstans. Jag läste allihopa, älskade ettan, stod ut med tvåan, och gillade trean. Fyran läste jag inte ut, för jag blev förbannad på Edward när jag insåg att han behandlade Bella som ett barn. (Jävla mansgris)

Tack och hej.

2011-09-13 @ 19:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0