Twilight!


Edward: Så ... jag ville be om ursäkt för att jag var oförskämd men inte för oförskämdheten att vara ohövlig, inte oförskämd, vilket jag är just nu.

Bella: ...?



Edward: NEJ vi kan inte vara vänner! KTHNXBAI.



Bella: ...!



[Edward drar henne i armen genom skogen (kunde du inte ha fått ett bra grepp om hennes hår eller nåt?) Han "zoomar" våldsamt upp med henne på ryggen, och stormar iväg som en spotlight. Han ställer sig i solljuset för att visa henne vilken fasa han är, och att dom har en fruktansvärd hemlighet tillsammans (med ett mjukt fladdrande ljud av ett vindspel)]






Edward: Jag är vampyr, HÖR MIG BLÄNKA!



Bella: Åh, wow. Jag spenderade över 600:- på Sephora för att få gnistra så, men det hjälpte inte. Vad är det för märke, Urban Decay?



Edward: NEJ!


Bella: Åh, är det något från apoteket?



Edward: DET HÄR ÄR HUDEN PÅ EN MÖRDARE, Bella!!



Bella: Whatever. Men läppstiftet, det måste vara Cargo, eller hur?



Edward: *Dazzle*



 

Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHAHAHAH jag älskar dig!

2010-08-02 @ 23:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0