Twilight suger idag också!

När jag vill se vampyrer, då tänker jag inte på Twilight. Vilket ni förmodligen gör.
När jag vill se vampyrer, då tänker jag på galna psykopater som sliter människor i stycken. Det ska spruta blod och vampyrerna ska festa loss på människan!

Wow, ni är så, väldigt hjärntvättade så ni förstår inte ens vad det är ni håller på med. Edward är en, ja.. "Vampyr", men han glittrar!

Snälla, ni som kan ALLT om Twilight... Vart ifrån fick Stephenie Meyer det ifrån? Att vampyrer glittrar vid kontakt med solljus?!11





"VAMPIRES DON´T FUCKING SPARKLE. AT ALL.
THEY MADE VAMPIRES INTO SOME SPARKLING FRILLY FAGGOTS."

Ja, ni ... jag kan ju inte göra något annat än att hålla med! You know it!

Kommentarer
Postat av: E

Hur fan orkar du lägga ner energin, undrar jag? hahahaha, seriöst, även om du nu hatar twilight så är det ju tydligen en del av ditt liv. Om du verkligen ogillar twilight så borde du ju låta bli att störa dig på det så mycket, det är ju inte så att robert pattinson, kristen stewart och stephenie meyer läser, eller bryr sig, om din blogg och att du hatar dom. Dom tjänar miiiiiiiljoooner på människor som älskar och hatar twilight, för allt är publicitet. Hat är något som tyvärr bara förstör dig själv och den enda som kommer lida av det i slutändan är du :(

2010-07-11 @ 23:44:31
Postat av: banan

fy fan vad du är omogen, inne i kiss & bajs åldern märker jag..antingen är du ungefär 6 eller bara allmänt efterbliven.

om du verkligen hatar twilight så mycket, varför lägga ner så mycket tid på det?:D

2010-07-11 @ 23:49:54
Postat av: namnlös

alltså, jag tror dom flesta som gillar twilight gillar "edward cullen ", & man kan inte klandra dom för att vilja ha en kille som han, för i böckerna beskrivs han väldigt snygg,omtänksam å ja, det dom flesta vill ha hos en kille. så fuck robert pattinson, det är edward dom vill ha.

föresten har du väldigt mycket hat i dig, funderat på att söka hjälp kanske? ett tips bara..

2010-07-12 @ 00:13:31
Postat av: Rufus

E och banan: Hahaha klart hen ska skriva om det här! Det är ju askul. Och ja visst, humorn är "omogen". Men who cares? Den är skitrolig.

2010-07-12 @ 05:53:04
URL: http://bublixplopp.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAH FYFAN VAD JAG SKRATTTAR!!! DU GJORDE MIN KVÄLL!!! riktigt rolig blogg!!!!!!!

2010-07-12 @ 09:47:26
Postat av: K

säger som dom andra.

o om du nu hatar dom så jävla mkt kan du ju iaf komma på ngt nytt att skriva om dom istället för o bara kopiera gamla inlägg som du har skrivit.

2010-07-12 @ 09:57:14
Postat av: Lina

hahahaahahhahahahahahahha!

Kissie länkade till dig! ;)

2010-07-12 @ 11:06:38
Postat av: fuck you

skaffa ett liv -.-

2010-07-12 @ 11:52:32
Postat av: L

hahaha K thats right! ;)

HAHAHAAHAHAAH på sommarlov oxo hur pallar du sitta där o bomba massa shiiiett om dem ?!

ja ska erkänna din blogg e tuung men ändå har du inget annant att göra, gör en annan blogg där du skriver om dej sj o IBLAAAND om twillight..

ETT TIPS! OCH NI ANDRA SOM KANSKE HAR BLOGG VRF SKRIVER NU INTE ERAT NAMN FÖR ?!

2010-07-12 @ 11:52:42
URL: http://loveedit.blogg.se/
Postat av: Malin

Du skrev: Snälla, ni som kan ALLT om Twilight... Vart ifrån fick Stephenie Meyer det ifrån? Att vampyrer glittrar vid kontakt med solljus?!11



Jag svarar: Men asså det heter fantasi.

Det är bara en bok, lol. Jag tycker den

är jätte bra, men jag är inte värsta fanet.

Som skulle skrika om han R-Patz kom till stan

typ.

2010-07-12 @ 12:17:14
Postat av: Anonym tjej, 21.

vilket tjöt de är om att vampyrer inte glittrar, lilla vän ja ska berätta en sak.. vampyrer finns inte alls....sorry:(

2010-07-13 @ 01:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0