Dagens tips!

HAHA! Jag älskar er, ni instabila Twilight-fans som blir helt galna när ni upptäcker någon som jag, som har den goda smaken att inte gilla Twilight.

En sak till... Jag har länge velat tillägga detta men inte haft orken. Här kommer det...
Antingen kan ni inte läsa, eller så har ni svårt att få in annan information i huvudet, som inte har med Twilight att göra.

OBS! Jag hatar inte Twilight. HAT ÄR EN KÄNSLA och jag hyser inga som helst känslor till Twilight! Detta är min hobby. Jag har ett jättefint, hysteriskt roligt liv som jag älskar. Jag lever i en perfekt tillvaro helt enkelt!

Jag förstår er aggression och era påhopp, men jag bryr mig inte, för jag älskar er. Ni är så instabila och osäkra, och lever i en värld som bara existerar för er. Det är väldigt fascinerande att se hur er enda hjärncell kan arbeta, och så hårt för något som är så betydelselöst.




Ett hett tips: Tänk på skolan istället, skaffa en pojkvän/flickvän och få dig lite kuk/fitta, så ska du se att det går över!

Kommentarer
Postat av: Maggiebell

http://video.se.msn.com/watch/video/vampyrbett-ny-tonarstrend/ahbz4hdz



jag tror nog att folk blivit snäppet dummare i sina huvuden efter den här masshysterin..

2010-07-13 @ 15:27:17
URL: http://maggiebells.blogg.se/
Postat av: Anna

Hahahahah Twilight suger, och det är fakta! Kan ni fans inte leva med det så kanske Edward kommer och räddar er? NOT!

Ääääälskar bloggen btw ;)

2010-07-13 @ 15:44:47
Postat av: Elin

HAHAHAH jag äälskar att läsa din lilla fåniga blogg xd hahaha du tror du vet nåt om oss twi fans!! men om du har såå trist liv så att du måste göra en sån här (jätte rolig faktiskt) blogg för att få uppmärksamhet.. xd haha du är så jävla feg, du säger att du hatar twilight, men vågar inte stå för vem du är! xD



Men iaf.. jag gillar den här bloggen, fasst jag ÄLSKAR TWILIGHT!!!! för varje gång jag läser så döör jag av skratt xD Du tror att du hånar alla som gillar twilight, men de gör du inte. Ingen blir sur över de du skriver.. alla garvar åt dej bara!

2010-07-14 @ 20:46:38
Postat av: Jokkka

Håller med Elin. Själv är jag ett twilight-fan. Jag älskar twilight, hela mitt rum är fullt med twilight aficher och sådant. Men den här bloggen kan vara underhållande. Inte över det du skrivar utan att du är en looser, du säger att du inte gillar twilight, men varför göra en blogg om det då? cuse you know, du orkar skriva om det. kAN NÄSTAN SLÅ VAD OM ATT DU TITTAR PÅ FILMERNA OCH LÄSER BÖCKERNA!!!

Jag hade också tyckt att någon sådan här blogg hade vart rolig att ha.

DU MÅSTE SKAFFA ETT LIV! CAPISH?

2010-07-28 @ 17:29:43
Postat av: Frida

hahahah! xD

2010-08-13 @ 13:19:32
URL: http://kanzii.blogg.se/
Postat av: Saga

Hysteriskt rolig blogg! Keep up the good work. Twilight är det fånigaste som finns och det är patetiskt med alla osäkra små töntar som dyrkar skiten! Glad att jag hittat din blogg!

2010-08-26 @ 10:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0