Var hälsad kära Twilight-hatare!

Gästbloggaren med intresse att hata Twilight. Om ni ursäktar så ska jag få ner mitt hat i ett blogginlägg och stolt visa er. Håll i er.

Om man börjar med att detta faktum; Twilight ”skitåthelvetesjävlapissfilm” har förändrat världen.
Marcus Krunegård springer omkring och gnäller att han är vampyr.
I Bon Temps juckar Sookie Stackhouse mot en ful varelse som ska kallar vampyr. Små stackars barn låter sig luras av tecknade vampyrer på självaste sommarlovsmorgon.
Huggtänder säljs hejvilt, och alla sprider aids för att någon smartskalle kommit på att alla ska börja bita hål på varandra.

Vad fan? Hur började allt?! Jo, en kvinna hade en patetiskt dröm om hur hon vilt hånglade med en vampyr eller vaddå? Och nu har hon sabbat världen. Tack Stephenie. Tack.

Vissa forskare tror att världen kommer gå under 2012. Men det är nog inte Moder Jord som fått nog...  Nej, det är alla Twilight-fans som långsamt inser att det inte blir mer filmer.

Taylor Lautner kommer inte ta av sig tröjan var tionde minut.

Robert Pattinson kommer inte mystiskt (patetiskt) smyga omkring och se svår ut.

Och Kristen Stewart kommer inte vara emotionellt rubbad på nytt i cirka en och en halv timme till.

Eller förresten, jag tar tillbaka det där. Kristen är emotionellt rubbad vare sig hon spelar Bella, sig själv eller någon annan roll.

Härom dagen höll jag på att spy. Jag hittade en bild med Edwards huvud i choklad. Någon jävel har alltså suttit och gjort en skulptur i form av Edwards (!!) jävla huvud i choklad!! VAAARFÖÖR?  I panik försöker jag klicka bort bilden, MEN kan inte hindra mig när jag ser annan bild som får mina käkreflexer spännas.

Det är nämligen Bella, Edward och Jacob i form av dockor. Typ som Barbiedockor. Jacob med sitt ”wannabe-hårdrockare”-hår. Bella med någon sjukt konstigt blus, FÖR långt hår och cp-ögon. Edward har ”I-wanna-rape-you”-blicken och det ser ut som om han fixat håret  med hjälp av en hejdundrans elektrisk stöt .





Nu blev jag så pass upprörd att jag tappade min poäng. Herregud!

Over and out, Mrs Ernst. >>> LÄNK <<<



Kommentarer
Postat av: mig

fy satan vilka fuula dockor!

2010-07-22 @ 22:28:15
Postat av: anna

Du är helt dum i huvudet verkligen gå och skaffa hjälp din idiot!Har du ingent för dig om dagarna än att skriva hur mycket du hatar Twilight???Skaffa dig ett liv! Din jä*vlaa dumma idiot.Gå och sug jacobs bajs,din jävla idiot!

2010-07-22 @ 22:38:07
Postat av: Rebecca

choklad edward liknar ju inte ens honom!! den har ju ett cp litet huvud!

förresten varför hatar du twilight såååå mycket???

2010-07-23 @ 02:26:44
Postat av: musikmiranda

chokladhuvudet ser miffo ut.....



till anna: wtf??? vem är det som är dum i huvudet egentligen? hmmmm..... FAN VAD FUL x'D! ofta man behöver skaffa hjälp bara för att man bloggar om hur mycket twilight suger! din kommentar visar ännu mer hur rätt allt är: twilight har gjort folk sjuka i huvudet. jag menar, anna, en helt vanlig twilight-nörd som inte hade något med Meyer att göra innan eller efter hon skrev böckerna, eller med sskådespelarna, eller filmproducenterna, får lika mycket damp på en oseriös blogg som om det skulle vara hennes döda morsa som blev kritiserad! lol... ?!

2010-07-23 @ 10:59:00
Postat av: twilight bajs

ååh, vad har hänt med uppdateringen? :(((((

hata twillight <3

2010-07-23 @ 13:36:17
Postat av: mr ernst

anna, please. (:

(Fast gå och sug Jacobs bajs var ganska rolig faktiskt...)

2010-07-23 @ 15:21:49
Postat av: Mrs Ernst

Ursäkta men jag kan inte låta bli att kommentera.

Varför i hela friden orkar ni ens läsa bloggen som handlar OM ATT HATA TWILIGHT?!

Vem är det som är dum i huvudet nu?

Fine om du är upprörd, MEN GÖR NÅGOT ANNAT ISTÄLLET FÖR ATT HACKA PÅ MÄNNISKOR MED ÅSIKTER!

Herregud människor! Skärp er!



Och sedan att du pallar att släng iväg en kommentar om att jag behöver skaffa hjälp?

Det är väl ändå jag som fortfarande är klar i huvudet? Jävla twilight har ju fuckat upp nästan alla tjejers hjärnor!

2010-07-23 @ 17:38:09
Postat av: Agnes

alltså jag förstår inte varför man skriver så mycket om twilight om man hatar filmen så jävla mycket!? snälla svara, och säg vad är så jävla dåligt med twilight ????

2010-07-23 @ 20:56:58
Postat av: Mel

http://open.spotify.com/track/2qBdMSf4zBsFkN3Mil89d0



haha,wtf, låten är så dålig!

Man dör!

2010-07-24 @ 12:48:48
Postat av: jessica

har ni sett det här?

http://www.youtube.com/watch?v=6OjEU3pUJAM&feature=player_embedded

:D

2010-07-24 @ 14:22:17
URL: http://jhattenhauer.blogg.se/
Postat av: höhö

HAHAHAHAH asså, ni vet att det inte är dockorna som "ÄR" Edward, Bella och Jacob va? så ni kan ju sluta prata om dom som om dom vore levande?!?!



"Idag såg jag en docka på Jacob, han ville va en hårdrockare!!" Det är nog snarare SKAPAREN SOM GJORDE DOCKORNA SOM VILL DET I SÅ FALL!



Jävla störda



2010-07-24 @ 16:55:14
Postat av: Anonym

"Ursäkta men jag kan inte låta bli att kommentera.

Varför i hela friden orkar ni ens läsa bloggen som handlar OM ATT HATA TWILIGHT?!

Vem är det som är dum i huvudet nu?

Fine om du är upprörd, MEN GÖR NÅGOT ANNAT ISTÄLLET FÖR ATT HACKA PÅ MÄNNISKOR MED ÅSIKTER!

Herregud människor! Skärp er!



Och sedan att du pallar att släng iväg en kommentar om att jag behöver skaffa hjälp?

Det är väl ändå jag som fortfarande är klar i huvudet? Jävla twilight har ju fuckat upp nästan alla tjejers hjärnor!"



Asså för det första, jag facineras av att någon ens orkar skriva hur mycket man hatar något, DET är patetiskt. Men fan vill spilla tid på "det sämsta som någonsin hänt" och för det andra:

Meyer har gjort att otroligt många tjejer och killar har twilight på hjärnan, men min kompis har bara harry potter på hjärnan, det hade ALLA förut men DEN författaren, DEN filmproducenten, DOM skådespelarna skyller ni inte på?

NÄNÄ!

Haha blondiner asså



2010-07-24 @ 17:01:41
Postat av: Olivia

haha jag gillar twilight men tycker faktiskt att den här bloggen är rolig! Man tröttnar ju på att bara läsa seriösa och överdrivna bloggar. Palla bli sur bara för att någon inte gillar twilight lika mycket som nån annan. Läs och skratta! :D

2010-07-24 @ 23:23:29
Postat av: Herr TL

"Haha blondiner asså" LORD HAVE MERCY! Du har ingen jävla aning om vilken hårfärg Mrs Ernst har, men en sak ska jag säga dig, inte fan är hon blond i alla fall!



Och det där om Harry Potter.. Det är en helt annan sak. Skådisarna (Utom då Robert Pattinson i fyran) är bra (dom flesta i alla fall), böckerna är skrivna på ett helt annat sätt, allting är om trollkarlar och häxor och mugglare och inte om några helt uppfuckade glittrande porrstjärnor. Twilight är lika brutalt dåligt som dessa eviga serier som inte har någon som helst handling eller mening.

Harry Potter är en otroligt mycket bättre serie (mest för att det faktiskt händer saker) medans Twilight endast kretsar kring Bella's patetiska "kärlek" till självdestruktive, amnodeprissiva Edward som "älskar" (vill äta) henne. Jacob är lika patetisk han.



Fangs up!

2010-07-25 @ 17:51:19
URL: http://donaukinder.blogg.se/
Postat av: Helena

Jag älskar twilight men haha jag älskar den här bloggen minst lika mycket, så skön hahahaha.

2010-07-25 @ 23:28:53
Postat av: nellie

haha, de här blir nog min nya favorit blogg. Jag gillar att läsa böckerna och filmerna är rätt okej men jag måste vara ärlig och jag tycker den här bloggen faktiskt är mer underhållande! Haha , klockrena grejer du skriver!

2010-07-28 @ 12:30:22
URL: http://totallyawesomebuddy.blogg.se/
Postat av: lalalal

Asså det är ju inte TWILIGHT ni störda jävla miffon hackar på. utan är ju personerna? Ni kritiserar ju fan dom & lägger ut massa bilder som ni redigerat. frågan är hur NI ids hålla på att göra någon till åtlöje? Att sitta och.. göra närr av ngn? Lägga ut "porrbilder" eller rita dit på vanliga bilder? Ni är ju helt störda.. SKulle ni vilja att ngn la ut sånna bilder & komentarer om er ??

2010-07-28 @ 21:25:14
Postat av: Josefine

hahahahhahahaha! Ni kan alla ta och skaffa sig ett liv!

Alla gillar olika saker, och alla har rätt att gilla vad fan man vill! Är ni 5 år eller? Trackar ner andra för att dem gillar något?

Vaddå? Fick ni inte särskilt mycket pussar och kramar från mamma? Så ni lever hellre med att tracka ner andra? Jävla miffon! Varför bryr ni er om att vissa gillar twilight? Om ni nu hatar det så mycket?

Nu får ni ursäkta mig, jag ska gå och läsa eclipse..

2010-07-29 @ 16:58:09
URL: http://eyesofanangel.blogg.se/
Postat av: Maya

Svar till ingen: BLOGGEN ÄGER FATTA!!!



ni måste de den här videon den äger^^

Postat av: Anonym

Det är så kul att du vet mer om vad folk gör med twilight än vad riktiga twilight fan vet, som detta med chokladen. Hade jag ingen aning om XD

HAHA, älskar din blogg

2010-08-01 @ 12:15:30
Postat av: Ida

Håller med kommentaren ovan!!!!!!

Dockorna:

Jacob: Konstigt hår. Skelögd. Rödnäst. Är han förkyld, månntro?

Bella: Fula, uråldriga jeans, ful blus som passar på småtjejer som leker älvor. Cpad blick. ALLDELES för långt hår.

Edward: Fel hårfärg (inte för att det spelar nån roll!). Ser ut som en blandning av gothare (som kan va häftiga!!!) emo (kan också va snyggt) bög och ALLDELES för självsäker tjejtjusare. gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay

2011-06-22 @ 19:18:54
URL: http://idamini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0