Woho!

Twilight suger. Jag ville bara berätta det...


Kommentarer
Postat av: Anonym

såå true haha

2010-10-14 @ 10:07:03
URL: http://zarahevelina.blogg.se/
Postat av: Zree!

Haha Twilight suger :D

2010-10-24 @ 19:18:13
URL: http://thompaandersson.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Kan du inte bara acceptera att vi tycker twilight

är bra ? - Vi (twilightfansen) accepterar att du inte gillar twilight, då får du acceptera att vi gillar det! Jag skriker inte Twilight är bäst i ditt ansikte, men du skriker Twilight är sämst i mitt? Respektera att folk är olika, vi gillar olika saker. En del människor lever i nuet, andra är up in the clouds!



Du förstår inte att twilight är inte bara en film , bokserie - Folk verkar inte fatta varför vi älskar

twilight ! - Vi älskar inte bara filmen utan allt annat som medföljer , gemenskapen mellan alla fans & glädjen :)



Jag älskar Twilight och allt som medföljer.

Jag lär inte ta bort något som gör mig lycklig,

bara för många säger att en filmen är dålig?



För nej, det är inte en film. Det är inte en bokserie. Det är så mycket mer.



2010-11-11 @ 18:33:07
URL: http://thetwilightsagaa.blogg.se/
Postat av: G

Twilight suger!

2010-11-13 @ 02:23:28
Postat av: apiurghaneova

Till Jennifer: sant, men twilight suger anyway :D

2010-11-16 @ 17:12:32
Postat av: grodan

jennifer hur många bloggar finns det inte som har endbart med twlight att göra??? och va fan gör du här om du nu älskar twilight???

2010-11-20 @ 12:55:41
Postat av: Miku

Även om kommentaren är mycket gammal så fick den mig att skratta hysteriskt mycket. Här har jag ändrat delar av den som jag anser är passande:



"Kan du inte bara acceptera att vi tycker att Twilight suger? Vi ( Twilighthatarna ) accepterar inte att du gillar Twilight, och du måste acceptera att vi avskyr det! Jag skriker "Twilight suger" i ditt ansikte, och du får absolut inte skrika "Twilight är bäst" i mitt! Respektera att folk kan vara normala, vi gillar normala saker. En del människor är sexister och feminister, andra är normala!



Du förstår, Twilight är inte en film, inte en saga. Folk verkar inte fatta varför vi hatar Twilight trots att det borde framgå mycket tydligt! - Vi hatar inte bara filmen utan allt annat som medföljer , gemenskapen mellan alla mellan alla hatare och flamingen!



Jag hatar Twilight och allt som medföljer.

Jag lär dock inte kunna ta bort något som gör mig ursinnig, bara för många säger att en filmen är bra?



För nej, det är inte en film. Det är inte ens bokserie. Det är så mycket mindre."

2010-12-04 @ 22:23:20
Postat av: Taskigt

Hej, jag tycker det är rätt så taskigt att du gör ett blogg inlägg som andra kan bli väldigt ledssna över! Jag vet att du kanske inte menar det, men det är JÄTTE många i världen som älskar Twilight, och det är ju inte så kul för dom om du säger till alla att twilight suger! Nån kanske inte vågar säga vad den tycker. Om den tycker det är bra. Bara för att dom tror att du ska typ skriva taskiga grejer till dom. Såå, jag säger bara att du ska hålla dina taskiga tankar för dej själv. Ingen vill höra dom!!

2010-12-11 @ 10:25:58
Postat av: LINDA

Ni som skriver här, ni ahr sett filmen antar jag. Jag är ett jättestort Twilightfan men jag tycker att det är böckerna som gjort allt.



Haha ni är ganska patetiska också, vem gör en blogg om saker man inte ens gillar. Hahahahaha ni skämmer ut er själva. Ärligt talat, ni kan inte ha mycket till liv om det är detta ni gör på eran fritid. Skaffa ett intresse. Läs Twilight! ;)

2010-12-16 @ 17:17:39
URL: http://laindaa.blogg.se/
Postat av: Alice

Hej, fattar du inte hur många du förolämpar när du skriver allt det här? Du skriver att twilightfans är idioter, men vet du vad? Du är en idiot som tror att det är helt okej! Du förlämpar miljontals människor! MILJONTALS! Och som Linda skrivit, patetiskt att du gör en blogg om nåt ni inte gillar! Det finns twilight fans (är en av dom) anti-twilightfans (ni/du är en av dom) och dom som inte riktigt bryr sig!



Visst, du kan hata twilight, men håll det till dig själv! Och hon som målade en målning och skrev att hon inte längre är ett stort twilightfan menade kanske inte att hon hatade twilight!

2010-12-27 @ 21:51:07
Postat av: haha

till jennifer: hon skriker det faktist inte i ditt ansikte hon har bara en blogg som du väljer att läsa:P (jag vet att det är en gammal kommentar)

2010-12-28 @ 15:40:57
Postat av: Miku

Men snälla människor, kan man göra en blogg som handlar om något man tycker om så kan man göra motsatsen. Det är passionen och skrivlusten som räknas.

Och så vill jag tillägga att bloggägaren inte hatar/ogillar Twilight, han/hon tycker bara att den suger. Om ni kan uppfatta skillnaden.

2011-01-26 @ 23:37:56
Postat av: Jennifer

HAHAHHAHAHAHAHHAHAHA

ni är ju rent ut sakt patetiska .. helt ärligt så måste ni älska twilight , varför annars egna sin fritid åt att sitta skriva kommentarer om att twilight suger ?



Miku ; men lilla gumman ..orka sitta och ändra min text , bara för du inte har något bättre att komma med ? ;s



och sen tror jag inte den här bloggägaren har någon passion eller skrivlust bara det att hon har något liv så hon väljer att sitta och skriva en blogg om att twilight suger .

men visst kan jag uppfatta skillnaden .. men inte så att jag bryr mig ;)



en sista sak .. hur kan ni sitta och säga att thetwilightsaga suger , när ni knappast har upplevt hela twilight''världen'' .. och då menar jag inte att du har sett filmerna eller läst böckerna , för det är ju som sakt mycket mer än det .. och självklart kan ni ha eran åsikt om att twilight suger , men orka hacka ner på oss twilight fans som faktiskt älskar twilight och det betyder väldigt mycket för oss är ju fel ?



puss på dig gumman , ;)

2011-02-17 @ 03:16:19
Postat av: Anynom

Just hittat den här bloggen, älskar den, asrolig verkligen :P



Jag skäms lite över att erkänna det, men jag var Twilight-fan ett tag. Såg första filmen och läste de andra böckerna på bara några veckor. Då tyckte jag de var bra som fan.

Dock har jag konverterat nu, folk på internet och inte minst min flickvän har utförligt och analytiskt förklarat vad som egentligen står mellan alla "ååh han är såå vacker, jag måste ha honom nuu! _", och det är faktiskt skrämmande när man tänker efter. Bella har ingen som helst personlighet när man tänker på det. Hon säger sig vara bokmal, men läser aldrig :S

Jag fick frågan att berätta om karaktärernas personlighet, och till min egna förvåning kom jag inte på nånting särskilt att svara, fast jag läst trean och fyran två ggr vardera.

Edward är helt sjuk i huvudet, han håller Bella fången så att hon ska hälsa på sin barndomskompis, bara för att han har fördomar om varulvar. Han bryter sig praktiskt taget in hos henne på natten, och visst, vissa kanske finner det "romantiskt", men de allra flesta av er skulle nog bli väldigt freaked out om någon gjorde så mot er. Han förstör hennes bil. Säger bara att han vet bäst och hon ska lyssna på honom.

Jag ser mig själv som något av en gentleman, jag tkr man ska ha respekt för kvinnor, och Edward saknar faktiskt det helt. Om någon var som han i verkligheten skulle det klassas som mental misshandel på ganska hög grad.



Jag gillar vad Twilight kunde ha varit, konceptet har potential. Men det blev kvaddat av en inkompetent författare, ingen professionell editing/rättning och ett förlag som förmodligen inte fått ut en enda bok på ett årtionde och därför tog in vad som helst.

2011-04-05 @ 17:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0