Alla ni..

Ok, alla ni som har övervägt att bli mormoner räcker upp en hand.

Stephenie Meyer är mormon. Hela den sjuka religionen speglas i hennes böcker. Det är sjuk hjärntvätt och ni ser det inte, för ni är så hjärntvättade av all skit. Usch!

Och ja, som svar på tal.. Jag VET att det är Stephenie Meyer jag ska "hata"(vilket jag inte gör) och JA hennes böcker är ren skit. Det är det första.

För det andra.. Kristen Stewart och Robert Pattinson är så jävla dåliga skådespelare, och jag tycker att dom gör de hjärndöda rollerna perfekt. Två dåliga skådespelare till två dåliga roller. Det kan inte bli värre!


Kommentarer
Postat av: gissa vem

DET E BARA EN BOK HERREGUD!!!!! Bra elr dålig så kommer inte tiden spola tillbaks till då hon bestämde sig att skriva den. Gör nåt vettigt ist. för att skriva den här bloggen.

Personligen älskar jag Twilight och har 63 affischer(räknade nyligen) i mitt rum. HaHa

2011-07-05 @ 17:02:11
Postat av: ida

seriöst? 63 affischer? Föreställer alla Edward "The Sparkling Foot-Faced Gay-Fairy" Cullen eller har du några med Jacob "The Silly Workout-Freak Pedophile-Gay-dog" Black? Eller varför inte Bella "The Stone Face Zombie With Absolutely No Personality" Swan? Ursäkta? Det finns bättre, snyggare och mindre fjolliga grejer att ha på affischerna.

2011-08-06 @ 22:16:28
URL: http://idamini.blogg.se/
Postat av: Anonym

Harry Potter!!! <3<3<3<3

2011-09-17 @ 14:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0