Breaking Dawn.

Fyfan vilken vidrig serie böcker. Jag spyr!.. Men som tur är kommer hysterin att lägga sig. Inte än, men snart. Fast problemet är att det nu väntar en extremt stark våg av Twilightkåta idioter som blir alldeles våta i trosorna när de ska få se Bells och Eddie ha vått sex. Någon vecka efter filmen släppts kommer det att bli galet, sen kommer det lugna ner sig.. Sen kommer ni att ligga och grina, ensamma i era sängar med lila lakan, och vänta tills del 2 av Breaking Dawn släpps. Då kommer nästa hysteri-våg.

Jag har sagt det förr och jag säger det igen: Ni som tycker om Twilight är idioter. Riktiga jävla puckade idioter. Idioter, ointelligenta korkade människor. SKÄMS! Gå och göm er!



FYFAN vad rätt!!! Ah, I love you guys. Thanks for helping me.. I´ll see you tomorrow boys! XO

Kommentarer
Postat av: Seychelles

jag har så tråååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååkigt gud hjälp mig!!!!

2011-05-04 @ 13:30:57
Postat av: Anonym

Jävla avundsjuka människa! Låt oss! Om du verkligen nt tkr om det så har du väll ngt roligare för dej än att sitta o skriva dåliga texter om hur dåligt twilight e! Snacka om att nt ha ngt liv!!!-.-

2011-05-07 @ 12:42:40
Postat av: TwilightGurls<3

asso käften gå å tryck upp nått elr vafan !! TWILIGHT ÄGER OCH DU KAN VAH EN JÄVLA HORA SOM SITTER Å SKRIVER SÅNT HÄR !!! asso haru äns läst å sett dom elr ?!?! jävla nörd du är -.- blir fett arg på sonna som du asso shit -.-



// irriterad chey :@ <3

2011-05-31 @ 17:06:45
URL: http://twilightgurls.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag är lite både och, är det konstigt att jag gillar böckerna men hatar filmerna?

2011-06-06 @ 19:01:51
URL: http://idamini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0