Vet ni..

Det känns så skönt nu.. För det känns som att hela den här Twilight-hysterin har börjat avta lite.. Jag menar.. de flesta av er har börjat ge plats åt era hjärnceller. De få som fortfarande finns kvar.

Idag är det fredagen den 13:e. Det är en otursdag, men jag säger som alla andra "nu-ska-vi-gå-mot-mängden-människor" att det idag är det min turdag. Och eftersom alla ska ge näring på sina bloggar åt att det idag är fredagen den 13:e, så tänkte jag; "varför inte?, kan dom, kan jag".


Jag tänkte jag skulle börja blogga igen. Det var ett tag sedan nu, men jag ser ingen vits med det eftersom alla Twilight-fans på något sätt har försvunnit. Så då skulle jag kunna skriva om något annat? Men vad... *tänker*. Man måste liksom hitta sin egna stil och ge fan i att be er berätta för mig vad jag ska skriva om. Det är MITT jobb att roa er, att komma på vad jag ska skriva om.

Jaja. Skit samma..

Kommentarer
Postat av: Saga

Twilight fans försvinner ALDRIG!

2012-01-13 @ 23:31:35
URL: http://sashasdays.blogg.se/
Postat av: Twilight fanset som har ett liv.

TÄNK EFTER:

1. Vi twilight fans har iaf ett liv eftersom vi faktiskt bryr oss om twilight och är intresserade av det.

2. hallå? Vem är det som inte har ett liv och sitter och bloggar om hur dåligt det är? Du. Twilight fans består, även om alla inte vågar säga det pga grupptryck.

2012-02-05 @ 20:03:35
Postat av: Twilight for ever!

Twilight är bra, och en sak till:

Hur orkar du att driva en blogg som handlar om hur DÅLIGT du tycker twilight är?



Twiligt äger allt, och består!!

2012-02-09 @ 15:21:07
Postat av: Anonym

hur orkar du hålla igång denna bloggen?

Det kmr alltid finnas människor som tycke annorlunda en andra, men vrf göra en blogg om det..

Om några år kmr twilight vara bortglömt endå..

vi säger att du älskar star wars och så kmr nån och skriver att det suger. Vad skulle du svarat?



Jag älskar twilight men det gör inte mig dummare.

ALLA twilight fans är inte fjortisar.

2012-02-18 @ 11:48:23
Postat av: ehhhh hallå?!!!??

okej jag gillar twilight väldigt mycket men ändå om ni gillar twilight så mycket hur orkar ni då bry er så mycket om vad nån skriver who cares låt henne/honnom skriva vad hon/han vill,ni sitter vid datorn hela tiden och läser en blogg ni inte ens gillar, gå och tjäna pengar och köp en biljett till nästa twilight film eller starta en blogg där det står hur mycket ni gillar twilight, på vissa saker är det väldigt roligt att läsa om vad hon/han skriver:D men det betyder inte att jag hatar twilight för det gör jag inte jag gillar det men ni behöver inte bli så hmmmm.... upprörda över att någon inte gillar samma saker som ni?!

2012-04-15 @ 09:26:42
URL: http://sweetcandyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0