Twilight suger

Faktiskt fortfarande. Nu ska jag äta pizza. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Amanda

jag kan inte fatta att nån gör en blogg om enbart hur mycket hon hatar något, skaffa dig en annan hobby eller ett liv!
du är bara avundsjuk på alla skådespelare som tjänat mycket pengar och blivit kända på att göra filmerna medans du bara är en liten fluga på jorden jämfört med dom

2012-07-23 @ 21:42:33
Postat av: Arga Twilight-fanet number 1!!!!

Asså, jag tycker du e så jävla störd! Du skriver att du stör dig på Twilightfans och att dem borde skaffa sig ett liv, men det e FAN DU SOM BORDE SKAFFA DIG ETT LIV!!!!!!!!!! du e ju som typ Hitler och tror att du e bäst i världen, du har ju nån järnskada ditt JÄVLA EGO, stick och dränk dig för faaaaan!!!!!!

2012-07-31 @ 12:33:05
Postat av: Camilla

Din blogg är faktiskt ganska rolig! Men jag tycker att du ska sluta kränka folk på det sättet du gör! Som t.ex att Mackenzie (som spelar Renesmee) är ful! Hon är galet mycket snyggare/söltare än vad andra 00or i världen är! Så snälla, du kan fortsätta ha lite kul på TTS förtjänst. Men SLUTA KRÄNKA FOLK. tack :)

2012-08-26 @ 18:09:31
URL: http://twilovers.bloggplatsen.se
Postat av: Iktoro

Fy fan vilken rolig blogg. Sitter och garvar åt dina inlägg X)

Svar: Tack tack ;)
twilightsuger.blogg.se

2012-09-15 @ 12:36:06
URL: http://iktorosbocker.blogspot.com
Postat av: Twilight and 1D fan<3

Fan vad du e feilad:-P du skrev faktiskt "fellstavningar" idiot!!!

Svar: Jahaaaaaa, du menar Failad? DÅ förstår jag..
twilightsuger.blogg.se

2012-10-07 @ 10:10:35
Postat av: Iktoro

Kan du inte uppdatera lite oftare? Snälla :D

2013-02-09 @ 12:49:53
URL: http://iktorosbocker.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0